Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Christina - 10 juli 2011 20:46

Jag fick för mig att jag skulle sy ett par gardiner, vilket jag inte brukar klara av sådär galant precis.

Den här gången var inte heller något undantag, men hade jag skrapat en trisslott istället så hade jag vunnit.

Det blev 3 lika.


1. Jag mätte FEL

2. Jag klippte FEL

3. Jag sydde FEL



 



Som tur är så känner jag bara trevliga personer.

Så när någon kommer hit och tittar på mina gardiner så kommer den snällt att blunda med ett öga och vrida huvudet lite på sidan och säga:

- Åh, vilka fina och RAKA gardiner      



Den som inte gör det får genast sätta sig vid symaskinen och sy nya, för tyg har jag massor kvar av.   


Jag kommer inte ihåg varför jag köpte tyget, men jag skulle iaf ha det till något annat än gardiner.

Men nu har jag klippt sönder det, så jag hoppas att jag inte kommer att komma ihåg vad det skulle vara till    



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards