Alla inlägg under december 2010

Av Christina - 29 december 2010 15:15

I går fick jag ett sms där det stod att jag hade ett paket från Adlibris att hämta.

Och det är ju bra att man får sms-avi, om man nu har beställt nå't vill säga!!

För det hade jag inte en aning om att jag hade gjort.   


Det enda jag kunde komma på var att jag tänkt köpa Okej-boken som kommit ut, men vad jag vet så gjorde jag det inte.


Jag började leta igenom mina mail efter en orderbekräftelse men kunde inte hitta någon. Och varför har jag beställt från Adlibris när jag alltid beställer av Bokus???


Ingo fick hämta paketet då han var till affär'n och handlade.

När han kom hem så frågade han vad det var.

- Det är Okej-boken som jag beställde förut, svarade jag. (Att jag hade glömt att jag beställt den talade jag ju inte om för honom)


Jag öppnade paketet och skulle ta fakturan men det fanns ingen. Bara en följesedel som inte hade mitt namn som beställare.


Det var min goa vän Nettan som skickat mig en julklapp.


Tusen tack Nettan för det fina julklappen    (och att jag inte har blivit helt tokig)     



Min fina julklapp



Ovido - Quiz & Flashcards