Alla inlägg under december 2009

Av Christina - 31 december 2009 12:57

Önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!!!!


  


Av Christina - 30 december 2009 12:17

I går frågade Tim:

- Mamma, om du fick vara vilket djur du ville, vilket skulle du vilja vara då?

Jag funderade lite och kom fram till att en katt skulle det nog vara trevligt att vara.


  



-Määhh, vill du verkligen vara en katt som hostar äckliga hårbollar?! svarade Tim



  


- Nja, jag tänkte liksom inte på att dom gör det, svarade jag.

- Fy, vad äckligt, sa Tim.


Av Christina - 25 december 2009 17:15

Varje morgon så har Wolfie öppnat dörren på byrån och tagit fram Tims blåa jacka.

Den lägger han på hallgolvet, och när den ligger rätt så lägger sig Wolfie på den och sover.


  

När blir det min tur att sova på hallmattan?

 

 

Wolfie får inte plats att sova på hallmattan, för där ligger nämligen Fet-Frodo varje natt, utbredd som en överkörd padda.


  

Här ligger jag!

 

 

Så Wolfie får göra så gott han kan för att ligga lite bekvämt på nätterna och han kan bara titta bort mot Frodo som inte delar med sig av hallmattan.



Ovido - Quiz & Flashcards